Aracınızın dikiz ve yan aynalarını kullanarak arkanızdaki araçların farkına varırsınız. Ancak bu aynalar ile aracınızın arkasındaki araçları göremeyebilirsiniz. Sözde kör noktadaki araçları tespit etmek çok zordur. Teorik olarak, uygun şekilde eğitilmiş ve tam olarak uyarılmış sürücüler, şerit değiştirirken başlarını çevirip yanlarındaki şeritlere baktıklarından bir kör nokta izleme sistemine ihtiyaç duymazlar, ancak neyse ki otomobil üreticileri, tüm sürücülerin uygun şekilde eğitilmediğini veya tam olarak uyanık olmadığını bilir.
Dikkat edilmesi gereken önemli bir nokta, sayfa içi ve sayfa dışı SEO arasında seçim yapmamanız gerektiğidir. Her ikisi de çok önemlidir ve birbirlerini tamamlayarak birlikte yürütülmelidir . Ancak bu, projenizde onları farklılaştırmanıza gerek olmadığı anlamına gelmez. Farklı stratejiler farklı yaklaşımlara ihtiyaç duyar. Bu anlamda şöyle ifade edebiliriz: Sayfa içi SEO , ses, yapı ve programınızın sahibi olmakla ilgilidir. Doğru anahtar kelimeleri kapsayacak şekilde doğru konuları planlamanız gerekir. Ayrıca, erişiminizi genişletmek için sosyal medyayı kullanmanız ve dönüşüme yönelik yeni müşteri adaylarına rehberlik edecek bir huni tasarlamanız gerekir. Sayfa içi daha çok insanlara ulaşmakla ilgiliyken, sayfa dışı SEO onları daha da yakınlaştırmak için yapılır. Bu strateji, daha çok ağ oluşturmaya ve d...
Yorumlar
Yorum Gönder